هوش مصنوعی خانه

معرفی اپلیکیشن هوش مصنوعی خانه توسط شرکت هوش مصنوعی وبرا سگال کارو

هوش مصنوعی خانه

معرفی اپلیکیشن هوش مصنوعی خانه توسط شرکت هوش مصنوعی وبرا سگال کارو

سایت رایگان یک سراب است

سایت رایگان یک سراب است





فکر دریافت وب سایت رایگان وسوسه انگیز است. اینترنت پر است از شرکت هایی که میزبانی وب سایت رایگان را حتی برای  وردپرس خود میزبان ارائه می دهند. بیشتر مبتدیانی که می خواهند وب سایت خودشان را راه اندازی کنند ، می خواهند هزینه را پایین نگه دارند که قابل درک است. بنابراین شما معمولاً اصطلاح وب سایت رایگان را در Google جستجو می کنید و بسیاری از شرکت ها را پیدا می کنید که خدمات میزبانی وب سایت را به صورت رایگان با هوش مصنوعی ارائه می دهند. هنگامی که در این سرویس های به اصطلاح رایگان وب سایت ثبت نام می کنید ، به آرامی شروع به کشف محدودیت ها می کنید و بسیاری از آنها اصلاً رایگان نیستند.

وبلاگ سایت وردپرس چیست طراحی وبسایت و شیوه های نوین

چرا نباید طراحی سایت رایگان راه اندازی کرد ؟ چگونه طراحی سایت کنیم

اکثر ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب مجانی ، صدها وب سایت مشترک یک سرور را قرار می دهند. این باعث می شود که همه وب سایت های آنها با سرعت بسیار کمی بارگیری شوند. وب سایت های کند باعث ایجاد تجربه بد کاربر می شوند و برای سئو مضر هستند.

داشتن یک آدرس وب سایت مانند mysmallbusiness.Freewebsite.com به هیچ وجه حرفه ای به نظر نمی رسد. زمانی که حتی یک نام دامنه مناسب ندارید ، بازدیدکنندگان از وب سایت شما و مشتریان بالقوه جدی گرفتن وب سایت شما را دشوار می کنند.

بسیاری از این سرویس های وب سایت رایگان اغلب به صورت آزمایش محدود انجام می شوند. بعد از مدتی از شما خواسته می شود که هزینه آن را پرداخت کنید. در بیشتر موارد ، این قیمت معمولاً بسیار بالاتر از خدمات میزبانی وردپرس معمولی است. اگر هنگام ورود به سیستم کارت اعتباری اضافه کرده باشید ، آنها می توانند بدون اخطار اخطار از شما هزینه دریافت کنند.

مانند هر تجارت دیگری ، این شرکت های وب سایت سازی مجانی نیز باید درآمد کسب کنند. برخی از آنها بابت خدمات اضافی مانند میزبانی تصویر ، حسابهای ایمیل ، دسترسی FTP ، انتقال وب سایت و غیره از کاربران خود هزینه می گیرند. این هزینه ها اغلب به طرز ناخوشایندی زیاد است.

بسیاری از کاربرانی که با یک وب سایت مجانی شروع می کنند و سپس می خواهند به یک سرویس پولی بروند ، انتقال داده های وب سایت خود را غیرممکن می دانند. این ارائه دهندگان خدمات هیچ ابزاری برای مهاجرت آسان سایت شما ارائه نمی دهند. در پایان کاربران برای صادرات دستی محتوای خود که می تواند به سرعت صورتحساب شما را افزایش دهد ، به فریلنسرها پرداخت می کنند.

دلایل بسیار زیاد دیگری هست که چرا نباید از وب سایت رایگان استفاده کنید اما ما تلاش کردیم که چند مورد از مهم ترین مواردی را که دلیل نساختن سایت مجانی است بیان کنیم

طراحی سایت وبلاگ سایت وردپرس چیست و شیوه های نوین
برای طراحی سایت با ویرا سگال کارو در تماس باشید

مهم ترین تکنولوژی های 2021

مهم ترین تکنولوژی های 2021





موسسه مهندسین برق و الکترونیک امروز نتایج نظرسنجی از افسران ارشد اطلاعات (CIO) و افسران ارشد فناوری (CTO) در ایالات متحده ، انگلستان ، چین ، هند و برزیل در مورد مهم ترین تکنولوژی های کلی 2021 و تأثیر همه گیر COVID-19 در مورد سرعت پذیرش فناوری آنها گزارشی ارائه دادند و انتظار می رود صنایع در سال آینده بیشترین تأثیر را بر فناوری داشته باشند. هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی ، 5G و IoT مهمترین فناوریهای سال 2021 خواهند بود و در این امر موجب می شود تا نقطه عطفی در فناوری پدیدار شود.

کدام یک از مهم ترین تکنولوژی ها در سال 2021 خواهند بود؟

در میان کل پاسخ دهندگان ، تقریباً یک سوم (32٪) می گویند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و به دنبال آن 5G (20٪) و IoT (14٪). براساس بررسی انجام شده توسط  CIOs و CTOS ، تولید (19٪) ، بهداشت و درمان (18٪) ، خدمات مالی (15٪) و آموزش (13٪) صنایعی هستند که بیشتر تأثیر را از فناوری در سال 2021 خواهند گرفت. در همان زمان ، بیش از نیمی (52٪) CIO و CTO بزرگترین چالش خود را در سال 2021 مربوط به جنبه های بهبود COVID-19 در رابطه با عملیات تجاری می دانند.این چالش ها شامل ساختار دورکاری هیبریدی دائمی و اداری (22٪) ، بازگشایی و بازگشت دفاتر و تأسیسات (17٪) و مدیریت کار از راه دور دائمی (13٪) است. با این حال ، 11٪ اظهار داشتند که تسریع برای متوقف کردن و شروع ابتکارات فناوری اطلاعات با ادامه این محیط غیر قابل پیش بینی بزرگترین چالش آنها خواهد بود. 11٪ دیگر تهدیدهای امنیتی آنلاین ، از جمله تهدیدهای مربوط به کارگران از راه دور ، را بزرگترین چالشی که در سال 2021 مشاهده می کنند ذکر کردند.

پذیرش فناوری ، شتاب و آمادگی در برابر بلایا به دلیل COVID-19

CIO ها و CTO های مورد بررسی به دلیل همه گیری ، در اتخاذ برخی از فناوری ها سرعت بیشتری دارند:

بیش از نیمی از (55٪) پاسخ دهندگان سرعت پردازش رایانش ابری را تسریع کرده اند
52٪ سرعت 5G را تسریع کرده اند
51٪ هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را تسریع کرده اند
پذیرش فناوری های اینترنت اشیا ((42٪) ، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی (35٪) و کنفرانس ویدیویی (35٪) نیز به دلیل همه گیری جهانی تسریع شده است.

در مقایسه با یک سال پیش ، CIO و CTO با اکثریت قریب به اتفاق (92٪) معتقدند شرکت آنها آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به وقفه های احتمالی فاجعه بار مانند نقض داده ها یا یک فاجعه طبیعی دارد. علاوه بر این ، از کسانی که می گویند آمادگی بیشتری دارند ، 58٪ کاملاً موافقند که COVID-19 آمادگی آنها را تسریع می کند. وقتی از آنها سوال شد که کدام فناوری ها بیشترین تأثیر را در بهبود COVID-19 دارند ، از هر چهار نفر یک نفر (25٪) پاسخش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بود.

امنیت سایبری

دو نگرانی اصلی برای CIO ها و CTO ها در مورد امنیت سایبری سازمان آنها مسائل امنیتی مربوط به نیروی کار سیار است از جمله کارمندانی که دستگاه های خود را به کار می آورند (37٪) و اطمینان از امنیت اینترنت اشیا (IoT) (35 ٪) این تعجب آور نیست ، زیرا تعداد دستگاه های متصل مانند تلفن های هوشمند ، تبلت ها ، سنسورها ، روبات ها و هواپیماهای بدون سرنشین به طرز چشمگیری در دیجیتال مارکتینگ حال افزایش است. کمی بیش از یک سوم (34٪) از پاسخ دهندگان CIO و CTO گفتند که می توانند 26-50٪ از دستگاههای متصل به تجارت خود را ردیابی و مدیریت کنند ، در حالی که 20٪ از شرکت کنندگان گفتند که می توانند 51-75٪ از دستگاه های متصل را کنترل و مدیریت کنند.

ایندکس شدن خلاصه محتوا توسط گوگل

ایندکس شدن خلاصه محتوا توسط گوگل






گوگل در توییتر تأیید کرده است: چگونه Google قسمت های یک صفحه را ایندکس یا نمایه سازی می کند. پس معنی این ایندکس شدن برای سئو چیست؟ Google نوشت: “این تغییر به این معنی نیست که ما جداگانه صفحات را ایندکس می کنیم. ما هنوز صفحات را فهرست بندی می کنیم و اطلاعات مربوط به کل صفحات را برای رتبه بندی در نظر می گیریم. اما اکنون می توانیم قسمت هایی از صفحات مانند خلاصه محتوا را نیز به عنوان یک عامل رتبه بندی اضافی در نظر بگیریم … ” این کار را به این خاطر انجام می دهند زیرا وقتی شما دقیقا چیز خاصی را می خواهید جستجو کردن برای شما سخت تر می شود.

ایندکس شدن گدرگاه تفاوت سئو کلاه سفید و سیاه

آیا تمرکز گوگل بر ایندکس شدن خلاصه محتوا یا قسمت هایی از صفحه است ؟

گوگل همچنان مانند گذشته کل صفحه را ایندکس می کند اما برای اینکه نتیجه های بهتری بدست بیاید سیستم های Google هنگام تعیین بیشترین ارتباط در مقایسه با آنچه قبلاً بیشتر به آن صفحه نگاه می کردیم ، محتوا و معنی آن را در نظر می گیرند. بنابراین ایندکس کردن در اینجا تغییری نکرده است. این بیشتر یک تغییر در نحوه رتبه بندی Google بر اساس آنچه در صفحه وب شما پیدا می کند است.

Google در اینجا به چه سیگنالهایی نگاه می کند؟

پیش از این ، سیستم های Google برخی از سیگنال های قوی تر درباره یک صفحه به عنوان مثال ، عناوین صفحه یا عناوین زیر شاخه را بررسی می کردند تا بدانند بیشترین نتیجه مربوط به یک جستجو کدام است. گرچه اینها هنوز فاکتورهای مهمی هستند ، اما این سیستم جدید برای شناسایی صفحاتی که دارای یک بخش جداگانه هستند و به ویژه با درخواست شما مطابقت دارند مفید است ، حتی اگر بقیه صفحه مربوط به موضوعی کمی متفاوت یا به طور کلی کمتر مرتبط باشد.

آیا برچسب های هدر اهمیت بیشتری خواهند داشت؟

در حالی که برچسب های عناوین سیگنال های بسیار مهمی هستند ، اما ممکن است هنگام باز شدن عنوان ، هدر ها دارای اهمیت بیشتری باشند. باز هم ، گوگل به طور کلی در مورد سیگنال های رتبه بندی خاص و در مورد هدرها به عنوان یک سیگنال رتبه بندی توضیحی نداد. آنها همیشه درکی از کلمات کلیدی و عبارات موجود در اسناد داشته اند ، اما اغلب مواردی مانند عنوان صفحه سیگنال های بسیار محکمی بودند که به آنها در ارائه بهترین صفحات کلی کمک می کردند. اکنون Google می تواند آن سوزن را در انبار کاه پیدا کند و با توجه به اطلاعات موجود در گذر گاه ها، مهمترین نتیجه را ظاهر کند. باز هم ، گفتن اینکه کدام سیگنال های خاص در اینجا مهم هستند ، سخت است.

آیا این مانند قطعه های ویژه (snipped features) نیست؟

این چه تفاوتی با قطعه ویژگی ها(snipped features) دارد ، جایی که Google بخشی از محتوای شما را به عنوان پاسخ در بالای نتایج جستجوی Google نشان می دهد? گوگل گفت سیستم های آن از طریق درک قسمتهای مختلف ، ارتباط هر سند وب را تعیین می کنند. از طرف دیگر ، قطعه های ویژه مرتبط ترین قسمت را در سندی مشخص می کند که به طور کلی تشخیص داده مربوط به متن صفحه است.

این الگوریتم محتوا در کجا بیشتر کاربرد دارد؟

گوگل گفت: “این برای پرسش هایی مفید است که در آن مقدار مشخصی از اطلاعات شخص مورد نظر در یک قسمت از صفحه پنهان شده است که لزوماً موضوع اصلی آن صفحه نیست.” برای مثال [چگونه BERT در جستجوی گوگل کار می کند] را جستجو می کنیم ، ممکن است قبلاً Google نتایج مختلفی را به دست آورده باشد که به نظر می رسد در کل مرتبط هستند. شاید Google اخباری درباره BERT که به جستجوی Google می آمد را بازگردانده باشد. این خبر ممکن است در واقع مستقیماً به این س سوال پاسخ ندهد. اکنون اگر یک صفحه واقعاً گسترده دارید که در مورد یک مطلب است و در آن صفحه گسترده ، یک بخش BERT وجود دارد که در واقع نحوه کار BERT را توضیح می دهد. حتی اگر بقیه صفحه خیلی مرتبط نباشد و آن صفحات دیگر BERT و جستجوی Google مرتبط تر به نظر برسند ، سیستم های جدید Google می توانند آن یک قسمت را بزرگنمایی کرده و آن صفحه را بالاتر رتبه بندی کنند.

اکنون می توانیم نه تنها صفحات وب را ، بلکه مقاطع جداگانه از آن صفحات را فهرست بندی کنیم. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم سیستم ایندکس شدن در گوگل تغییر نکرده است ، فقط توانایی Google در تجزیه یک قسمت مربوطه که ممکن است در یک صفحه باشد و قبلاً شانس رتبه بندی نداشته باشد ، تغییر کرده است. این تا حدی سماتیک است ، اما درک نحوه کارکرد فناوری نیز مهم است.




با ویرا سگال کارو همراه باشید

یادگیری ماشینی در آزمایشگاه های شیمی

یادگیری ماشینی در آزمایشگاه های شیمی






یادگیری ماشینی به طور گسترده ای در علوم و آزمایشگاه های شیمی برای طراحی دارو و سایر فرایندها مورد استفاده قرار گرفته است. مدل هایی که به طور آینده نگر برای نتایج واکنش جدید آزمایش می شوند و برای تقویت درک انسان برای تفسیر تصمیمات واکنش شیمیایی گرفته شده توسط چنین مدل هایی مورد استفاده قرار می گیرند ، بسیار محدود هستند. گوراو چوپرا ، استادیار شیمی تجزیه و فیزیک در کالج علوم پوردو گفت: “ایجاد واکنش های جدید و سریع برای طراحی کتابخانه های شیمیایی در کشف دارو ضروری است.” “ما یک واکنش چندکاره ای جدید ، سریع و یک گلدان از N-sulfonylimines ایجاد کرده ایم که به عنوان یک مورد نماینده برای تولید داده های آموزشی برای مدل های یادگیری ماشین ، پیش بینی نتایج واکنش و آزمایش واکنش های جدید به روش آینده نگرانه کور استفاده شده است.

 یادگیری ماشینی در آزمایشگاه های شیمی چه نقشی دارد

چوپرا گفت که رویکرد یادگیری ماشین قابل تفسیر توسط تیم Purdue ، که به عنوان نمودار جریان واکنش شیمیایی معرفی شده است ، می تواند برای بررسی واکنش هر MCR یا هر واکنش شیمیایی گسترش یابد. این به روباتیک در مقیاس بزرگ نیاز ندارد ، زیرا این روش ها می توانند توسط شیمی دانان هنگام آزمایش غربالگری در آزمایشگاه های خود مورد استفاده قرار گیرند. این کار با سایر نوآوری ها و تحقیقات آزمایشگاه های Chopra که اعضای تیم آن برای ثبت اختراع فن آوری های متعدد با دفتر بنیاد تحقیقات Purdue همکاری می کنند ، همسو است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اختراعات ثبت شده آنها ، با otcip@prf.org تماس بگیرید.کروپال جتهاوا ، دانشجوی فوق دکترا در آزمایشگاه Chopra ، که یکی از نویسندگان این اثر است ، گفت: “استفاده بی سابقه از یک مدل یادگیری ماشین در تولید نمودار جریان واکنش شیمیایی به ما کمک کرد تا واکنش واکنش های مختلف N-sulfonylimin مختلف را که به طور سنتی در MCR ها استفاده می شوند ، درک کنیم.” “ما معتقدیم که کار دستی با شیمی دانهای آلی و محاسباتی راهی جدید برای حل مشکلات پیچیده واکنش شیمیایی برای سایر واکنش ها در آینده خواهد داشت.”

طراحی لوگو باید ها و نباید ها

طراحی لوگو باید ها و نباید ها






لوگو ها واقعاً مهم هستند. طراحی آنها می تواند دلهره آور باشد اما برای هر مشاغل ضروری است و سنگ بنای هر برند تجاری خوب یا حتی یک برند شخصی است. شما می خواهید لوگو شما توضیح دهد که شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید ، چرا آن را انجام می دهید و چگونه آن را انجام می دهید. آن را در پست های اجتماعی ، عرشه های ارائه ، مواد بازاریابی ، کارت های بازرگانی و موارد دیگر قرار خواهید داد. این یک کار کوچک برای انجام یک گرافیک سنگین است ، درست است؟

یک طراحی لوگوی خوب باید:

چشم نواز باشید
بی وقت باش
به یاد ماندنی باشید

برترین باشید

بزرگ یا کوچک خوب کار کنید
جنبش تجاری خود را در بر بگیرید

لوگو طراحی گرافیکی شیوه های نوین آن

چند نکته برتر در زمینه طراحی لوگو:

یک تصویر هزار کلمه را بیان می کند

لوگو نمایشی بصری از برند شماست ،پس وقتی می توانی به آنها نشان دهید که چه کار میکنید چرا برای مشتریان خود بیان کنید ؟ از آیکون های ساده برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید.

از فضای خالی برای تمیز نگه داشتن طرح لوگوی خود استفاده کنید

شما باید اطمینان حاصل کنید که افراد می توانند لوگوی شما را از راه دور بخوانند ، یا اگر آن را واقعا کوچک است – “تمیز نگه داشتن” آن به این مهم دست می یابد. در اینجا می توانیم بفهمیم که چگونه برند Savana Yoga از فضای خالی برای ایجاد احساس آرامش استفاده کرده است.

از اشکال استفاده کنید

شکل ها واقعا یک روش عالی برای برجسته نشان دادن لوگوی شما هستند. یک آرم برای یک شرکت حقوقی ، نام شرکت را در جعبه ها قرار می دهیم تا به یک ظاهر حرفه ای دست پیدا کنیم.می توان از اشکال با طیف یا بافت جالب استفاده کرد تا طراحی شما را به سطح بالاتری برساند. در اینجا ، شرکت FX Technology از یک طیف آبی به زرد استفاده کرده است تا ظاهری زیبا بدست آورد. آنها از یک نماد لپ تاپ در داخل حلقه استفاده کرده اند ، اما بسته به مشاغل شما می توان آن را به راحتی به یک دسته گل ، یک لیوان نوشیدنی یا یک دسته وزن تغییر داد.

لوگوی خود را تصور کنید

هنگام طراحی آرم خود سعی کنید حتما به موارد استفاده شده آن فکر کنید – آیا می خواهید از آن در لباس فرم استفاده کنید یا فقط برای طراحی وب سایت شما مناسب است؟ می توانید از برنامه های آنلاین استفاده کنید تا ببینید لوگوی شما درجاهای مختلف چگونه است.

رنگ برای طراحی خوب آرم کلیدی است

تک رنگ همیشه به معنی سیاه و سفید نیست! گاهی اوقات سیاه و سفید ممکن است در چشمان ما خشن به نظر برسد ، به خصوص اگر سعی در ایجاد احساس ذن داریم. می توانید از سایه های متنوع یکرنگ برای ایجاد تضادهای ظریف در لوگوی خود استفاده کنید.