هوش مصنوعی خانه

معرفی اپلیکیشن هوش مصنوعی خانه توسط شرکت هوش مصنوعی وبرا سگال کارو

هوش مصنوعی خانه

معرفی اپلیکیشن هوش مصنوعی خانه توسط شرکت هوش مصنوعی وبرا سگال کارو

سایت دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی هایی دارد

سایت دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی هایی دارد

 

 

سایت دیجیتال مارکتینگ

 

 

سایت دیجیتال مارکتینگ چیست ؟برای شرکت های دیجیتال مارکتینگ داشتن سایت شاید قدم اول و بسیار مهمی باشد. زیرا دروازه ورود به دنیای دیجیتال یک سایت است. سایت خود این شرکت ها مانند ویترینی است که محصولات را نمایش می دهد بنابراین باید خود این شرکت ها بسیار سایت جامع و کارامدی داشته باشند. در این مطلب ما سعی می کنیم ویژگی هایی را که این دسته از سایت ها باید داشته باشند را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید انتخاب درستی در این زمینه داشته باشید. اما باید در نظر داشته باشید که استفاده از یک تیم حرفه ای برای گرداندن این نوع از سایت ها بسیار مهم و حیاتی می باشد.

خرید هاست لینوکس دیجیتال مارکتینگ خرید و فروش دامین دامنه طراحی سایت وبلاگ سایت وردپرس چیست و شیوه های نوین سایت دیجیتال مارکتینگ

برای طراحی سایت با ویرا سگال کارو در تماس باشید

سایت دیجیتال مارکتینگ چگونه باید طراحی شود؟

بازاریابی دیجیتال یک زمینه در حال تکامل مداوم است ، استانداردهای این صنعت و بهترین روش ها به طور منظم پیشرفت می کنند. بنابراین سایت شما باید به روز باشد و بسیاری از شرایط را در خود داشته باشد.

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در پلتفرم های زیادی باید فعالیت داشته باشد برخی از این شرکت ها در یکسری از این پلتفرم ها تخصص بیشتری دارند به همین دلیل می توان گفت که سایت دیجیتال مارکتینگ باید به گونه ای باشد که تخصص آنها بیشتر به چشم بیاید.

اولین مرحله در داشتن یک سایت دیجیتال مارکتینگ خوب توسعه سایت می باشد بنابراین این شرکت ها باید دارای تیم توسعه دهنده باند. قسمت دیر این دسته از سایت ها می تواند به شبکه های اجتماعی تخصیص یابد. یکی از روش هایی که این شرکت ها فعالیت خودشان را با تولید محتوا هایی برای اکثر بستر ها شروع می کنند. این محتوا ها می تواند به صورت نوشتاری ، تصویری ، وحتی ویدئو ای باشد و گاها نیاز به طراحی گرافیکی نیاز داشته باشند.

بعد از تولید محتوا ، نوبت به بهینه سازیطراحی گرافیکی,الگوریتم هوش مصنوعی, این محتوا می رسد تا موتور های جستجو به راحتی بتوانند مطالب را با الگوریتم هوش مصنوعی که دارند ایندکس کنند. این کار توسط الگوریتم های هوش مصنوعی گول انجام می شود در نتیجه در سایت های دیجیتال مارکتینگ باید بخشی را به سئو و بهینه سازی سایت ها اختصاص داد.

استراتژی بازاریابی آنلاین قدرتمند و مقرون به صرفه دیگر تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است. PPC نوعی تبلیغات پولی است که به یک سیستم مبتنی بر حراج متکی است. با PPC ، شما کلمات کلیدی را که می خواهید تبلیغات شما برای آن نمایش دهند پیشنهاد می دهید – هنگامی که جستجوی کاربر شامل کلمه کلیدی شما می شود ، تبلیغ شما باعث می شود.

این تبلیغات سپس در بالای نتایج جستجو ، بالاتر از لیست های ارگانیک ظاهر می شوند. اگر کاربری تصمیم بگیرد روی تبلیغات شما کلیک کند ، پس هزینه آن کلیک را پرداخت می کنید. به عبارت دیگر ، شما هزینه فضای تبلیغات را نمی پردازید – فقط برای نتایج آن مبالغ را می پردازید.

بازاریابی محتوا یک استراتژی دیگر برای سایت دیجیتال مارکتینگ است در این روش ، تجارت شما متمرکز بر دستیابی ، تعامل و ارتباط با مصرف کنندگان از طریق محتوا است. این محتوا که می تواند شامل فیلم ها ، پست های وبلاگ ، اینفوگرافیک و موارد دیگر باشد ، مقادیری را در اختیار کاربران قرار می دهد. این کپی فروش محور نیست بلکه دارای جنبه اطلاعاتی است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ایجاد آگاهی از برند و افزایش تبدیل ها متمرکز است. یک کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی ، بسته به مخاطبان هدف شما و تنظیمات ترجیحی آنها ، می تواند یک یا چند سیستم عامل رسانه اجتماعی را نشان دهد.

چند مورد از محبوب ترین سیستم عامل های این استراتژی بازاریابی اینترنتی عبارتند از:

فیس بوک
توییتر
اینستاگرام
Pinterest
LinkedIn
این استراتژی علاوه بر بازاریابی شرکت شما در شبکه های اجتماعی ، غالباً روی تبلیغات نیز متمرکز است.

از طریق بازاریابی ویدئویی ، شرکت شما توانایی خود را افزایش می دهد ، درآمد خود را افزایش می دهد و فعالیت های خود را گسترش می دهد. مانند بازاریابی محتوا و همچنین بازاریابی از طریق ایمیل ، تجارت شما روی ایجاد فیلم های اطلاعاتی و ارزشمند برای مخاطبان هدف خود در سایت دیجیتال مارکتینگ تمرکز دارد.

برای طراحی سایت دیجیتال مارکتینگ با شرکت هوش مصنوعی ویرا سگال کارو همراه باشید

طراحی سایت دانشگاهی چگونه باید باشد

طراحی سایت دانشگاهی چگونه باید باشد

 

 

طراحی سایت دانشگاهی

 

 

با پیشرفت تکنولوژی کلیه جوامع به سمت دنیای دیجیتال پیش می روند و در همین حین نیاز برای طراحی سایت دانشگاهی بسیار شدید حس می شود. در سال گذشته که ویروس همه گیر کرونا شیوع پیدا کرد اکثر مقاطع تحصیلی به صورت آنلاین به تحصیل خودد ادامه دادند و این روال برای دانشگاه ها هم صدق می کند. در نتیجه سایتی که بتواند تمامی نیاز دانشجویان و افراد شاغل در دانشگاه را شامل بشود بسیار الزامی است. ما در ایم مقاله در تلاش هستیم تا شما را با چگونگی طراحی این دست از سایت ها و ویژگی هایی که باشد داشته باشند آشنا کنیم.

خرید هاست لینوکس دیجیتال مارکتینگ خرید و فروش دامین دامنه طراحی سایت وبلاگ سایت وردپرس چیست و شیوه های نوین

برای طراحی سایت با ویرا سگال کارو در تماس باشید

طراحی سایت دانشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ساخت و طراحی  سایت دانشگاهی و به طور کل ساخت سایت های آموزشی چالش برانگیز است زیرا آنها باید انواع مختلفی از کاربران را پاسخگو باشند و هاستینگ پرسرعت بسیار مهم است. یک طراحی سایت  دانشگاهی موفق  باید در خدمت دانشجویان آینده ، دانشجویان فعلی ، اساتید ، والدین و اعضای جامعه باشد.

و هر یک از این گروه ها وظایف خاصی دارند که می خواهند به صورت آنلاین انجام دهند. به عنوان مثال ، دانشجویان آینده ممکن است بخواهند تصاویر دانشگاه را ببینند ، در حالی که والدین ممکن است بخواهند به راحتی قبض شهریه را پرداخت کنند.

به همین ترتیب ، دانشجویان فعلی ممکن است بخواهند نمرات خود را به صورت آنلاین بررسی کنند ، در حالی که اساتید می خواهند جدیدترین دوره های خود را ارتقا دهند.

شاید بدیهی به نظر برسد ، اما  طراحی سایت دانشگاهی شما باید شخصیت دانشگاه شما را منتقل کند. احساسی از مکان ، احساسی که هنگام گذر از یک دانشگاه پر جنب و جوش به شما دست می دهد ، و حس دانشجو بودن به شما واقعا دست می دهد. باز هم ، ممکن است یک موضوع واضح به نظر برسد ، اما شما می خواهید کسی که به سایت نگاه می کند فورا با سیات شما ارتباط بر قرار کند .

شما انواع مخاطبان خود را می شناسید بنابراین سایت شما باید با هر یک از آنها ارتباط برقرار کند .

هر دانشکده ، دانشگاه یا سایر موrسسات آموزش عالی دارای مارک مشخصی هستند و هیچ دو سایت هرگز شبیه به یکدیگر نخواهند بود. نکته دیگری که باید به آن توجه نشان دهید این است که پیمایش در یک سایت بزرگ می تواند برای کاربران مطبوع نباشد. ایم مسئله همانقدر که به کد نویسی مربوط می شود به طراحی گرافیکی سایت هم بر می گردد.

عکاسی می تواند هر چیزی را که می خواهید بگویید ، حتی بسیار قدرتمندتر از کلمات. مخصوصاً با ورود نسل جدید به دانشگاه ، آنها دوست دارند تا خود را در دانشگاه به تصویر بکشند. عکاسی با کیفیت بالا دیگر اختیاری نیست هیچ چیزی مانند عکاسی با وضوح کم ، برش کم یا کیفیت پایین دانشجویان را از یک سایت دور نمی کند. بنابراین دقت داشته باشید که طراحی سایت دانشگاهی شما از عکس های مناسب برخوردار باشد.

یک طراحی  سایت دانشگاهی ، بدون توجه به اندازه آن ، محتوای زیادی دارد. با وجود چنین مجموعه متنوعی از کاربران و اطلاعات بسیار مهم برای هر یک از آنها ، دسترسی به این اطلاعات بسیار مهم است.

این فراتر از فقط سازماندهی خوب محتوا است. یافتن و دستیابی به آن برای کاربران باید آسان باشد. نه ، این به معنای پر کردن همه 600 صفحه در پیمایش نیست.

در عوض ، از نشانه های بصری سازگار به چندین شکل – ناوبری اصلی ، به طور بالقوه نوار ناوبری دوم ، نوار کناری ، پاورقی ، حتی عناصر ناوبری درون صفحه ای در صفحات مهم می توانید برای پیدا کردن سریع محتوا استفاده کنید.

نکته دیگری که باید در طراحی سایت دانشگاهی به آن توجه کنید ریسپانسیو بودن سایت می باشد. باید دقت داشته باشید که بسیاری از کاربران شما با دستگاه هایی همچون موبایل یا تبلت به سایت مراجعه می کنند بتابراین داشتن یک سایت ریسپانسیو بسیار اهمیت دارد.

بعد از طراحی و راه اندازی سایت نوبیت به سئو می رسد. سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جشتجو به خصوص گوگل. اکثر این موتور های جتجو از الگریتم های هوش مصنوعی استفاده می کنند تا بتوانند محتوای درون اینترنت را ایندکس کنند و در تمام نقاط وب می چرخند تا محتوا های جدید را بیابند و در جواب جستجو به نمایش در بیاورند. بنابراین شما به سئو سایت دانشگاهی طراحی شده خود نیاز دارید تا آن را هرچه بیشتر در دسترس کاربران قرار دهد.

 

با شرکت هوش مصنوعی ویرا سگال کارو همراه باشید

خرید هاست لینوکس و دلایل آن

خرید هاست لینوکس و دلایل آن

 

 

خرید هاست لینوکس

 

 

برخی از مواقع کسب و کار ها برای استفاده ای که از اینترنت دارند باید خرید هاست لینوکس یا سرور لینوکس داشته باشند. اما سوال اینجاست که در اصل لینوکس چیست و کاربرد های هاست یا سرور لینوکس چیست؟

ما در این مفاله سعی می کنیم به شما نشان دهیم که با خرید هاست لینوکی  انجام چه فعالیت هایی ممکن خواهد شد. لینوکس به دلیل داشتن پلتفرم منبع باز محبوب ترین سیستم عامل است. سیستم های منبع باز اجازه می دهد تا کد بدون محدودیت اصلاح و توزیع شود.

کاربران لینوکس اغلب برای مدیریت وظایف توسعه وب به cPanel اعتماد می کنند. اگرچه ممکن است ارائه دهندگان cPanel را شامل شوند ، این یک برنامه شخص ثالث است. ویندوز و لینوکس بسیاری از ویژگی های مشابه را دارند و برای اکثر کارهای اصلی سازگار هستند. اینها تنه گوشه ای از دلایل است که خرید هاست لینوکس پیشنهاد می شود.

خرید هاست لینوکس دیجیتال مارکتینگ خرید و فروش دامین دامنه طراحی سایت وبلاگ سایت وردپرس چیست و شیوه های نوین

برای طراحی سایت با ویرا سگال کارو در تماس باشید

لینوکس چیست؟

لینوکس ، یک سیستم عامل منبع باز ، محبوب ترین سیستم عامل در بین ارائه دهندگان میزبانی وب است.بنابراین خرید هاست لینوکس یک امر متداول در بین طراحان سایت می باشد.

منبع باز به این معنی است که کد منبع می تواند به صورت آزادانه در ظرفیت های تجاری و غیر تجاری مورد استفاده ، اصلاح و توزیع مجدد قرار گیرد. ارائه دهندگان میزبانی وب این مورد را به محدودترین پلتفرم ویندوز ترجیح می دهند زیرا امکان شخصی سازی بیشتر در قابلیت های سرور و گزینه های کاربر را فراهم می کند.

چرا خرید هاست لینوکس خوب است؟

هر فیچر سرور Linux با استفاده های مختلف طراحی شده است:
اگر از یک وب سرور استفاده می کنید ، به احتمال زیاد این CentOS® را اجرا می کند
اگر برنامه شما برای هزاران کاربر – یا بیشتر – سروکار داشته باشد ، شما می خواهید برای کنترل این نوع حجم ، مانند Red Hat® Enterprise یا سرور اوبونتو طراحی شده باشد.

اگر به نظر می رسد برای نیازهای کاری شما بیش از حد مجاز باشد ، یک سرور تک منظوره Linux TurnKey ممکن است زیرساختهای Cloud کافی مبتنی بر Linux باشد.

از این رو در خرید هاست لینوکس باید به این امر دقت کنید که کدام حالت مناسب شما می باشد.  طبق شرکت تحقیقاتی IDC ، بسیاری از شرکت ها با تلفیق مراکز داده و انتقال هرجا ممکن به نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) ، تعداد سرورهایی را که مدیریت می کنند کاهش می دهند . در عوض مسئولیت سرور را به ارائه دهندگان خدمات ابری منتقل می کنند.

هنگامی که شما از یک ارائه دهنده خدمات مانند Rackspace برای میزبانی یا مدیریت سرور Linux خود استفاده می کنید ، توانید خدمات سرور ، فضای ذخیره سازی و شبکه را با هم ترکیب کنید و یک راه حل یکپارچه ایجاد کنید که پاسخگوی نیازهای شما باشد. بنابراین ، شما می توانید به جای تلاش برای تبدیل شدن به متخصصین لینوکس ، بر رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

چرا از لینوکس باید استفاده کنیم ؟

خرید هاست لینوکس می تواند مزیت های زیر را داشته باشد:

کارایی


سرورهای لینوکس عملکردی را فراهم می کنند که شما برای ارائه به زیرساخت خود نیاز دارید

ثبات


سرورهای لینوکس بر اساس فناوری منبع باز ساخته شده اند که از قابلیت عکس برداری پشتیبانی می کند.

امنیت


سرورهای لینوکس مجوزهای پیشرفته ای را ارائه می دهند که می توانند برای امنیت بهینه شوند.

مقیاس پذیر


لینوکس با فناوری های ابری کار می کند تا به شما کمک کند تا تجارت خود را راحت تر مقیاس بندی کنید.

اکثر شرکت های خرید هاست لینوکس را ترجیح می دهند زیرا این امر به پایین نگه داشتن هزینه کمک می کند و همین امر باعث می شود تا از نظر مشتریان ارزان تر باشد. یکی دیگر از مزایای مهم میزبانی با لینوکس ، سازگاری آن با سایر سیستم عامل ها و نرم افزارها است.

البته یکی از مهمترین قسمتهای میزبانی شما عملکرد خوب آن است. اگر بسته شامل خرید هاست لینوکس باشد ، متوجه خواهید شد که عملکرد آنها بهتر از سرورهای Windows است. این سیستم عامل پایدارترین سیستم است که پیدا خواهید کرد.

با گذشت زمان کند نمی شود یا مسدود نمی شود. سرورهای وب لینوکس نشتی از حافظه را تجربه نمی کنند و زمان بروزرسانی آنها اغلب بسیار بهتر از سرورهای دیگر است.

خرید هاست لینوکس دیجیتال مارکتینگ خرید و فروش دامین دامنه طراحی سایت وبلاگ سایت وردپرس چیست و شیوه های نوین

برای طراحی سایت با ویرا سگال کارو در تماس باشید

با شرکت هوش مصنوعی ویرا سگال کارو همراه باشید

الگوریتم گوگل چگونه سایت ها را شناسایی می کند ؟

الگوریتم گوگل چگونه سایت ها را شناسایی می کند ؟

 

 

الگوریتم گوگل

 

 

در این مطلب می خواهم برای شما راجع به الگوریتم گوگل بیشتر توضیح دهم.

الگوریتم گوگل بر پایه هوش مصنوعی کار میکند و عکس العمل های بسیار جالبی دارد.

برای همه پیش آمده که برای جستجوی چیز خاصی به گوگل مراجعه کردیم. این جستجو ها و نتایجی که نشان داده می شود توسط یک الگوریتم خاصی کار می کنند.

 حال این سوالات پیش می آید که گوگل چگونه سایت ها را پیدا می کند و چگونه تصمیم می گیرد که کدام سایت ها را در رده های بالاتر نشان دهد؟ و یا اینکه سئو چیست؟ 

این گوگل است که تصمیم میگیرد کدام پرسش به چه طریقی به سایت های مختلف متصل شود. ما در ادامه به شما توضیحاتی را می دهیم که بتوانید راحت تر ساز و کار موتور جستجو را درک کنید.

 

 

دیجیتال مارکتینگ الگوریتم گوگل سئو

 

 

موتور هایی مانند گوگل چگومه محتوا را پیدا می کنند؟

 

 

گوگل با استفاده از کدی به نام “عنکبوت” وب را می گردد و یا به اصطلاح می خزد. این یک برنامه کوچک است که پیوندها را از یک صفحه به صفحه دیگر دنبال می کند و هر صفحه ای که روی آن قرار می گیرد کپی شده و به سرورها منتقل می شود.

 شبکه اینترنت بسیار بزرگ است و به همین ترتیب اگر گوگل بخواهد همه محتوای خود را ثبت کند ، غیرقابل کنترل است. به همین دلیل است که گوگل فقط کد صفحه را ضبط می کند و صفحاتی را که فکر نمی کند مفید باشند (نسخه های کپی ، کم ارزش و غیره) را حذف می کند.

 

 

وقتی مقدار زیادی تولید محتوا دارید ، به روشی برای میانبر آن محتوا نیاز دارید. Google نمی تواند فقط یک پایگاه داده بزرگ داشته باشد که شامل همه صفحات باشد ، و هر زمان که سوالی وارد می شود مرتب شوند. این خیلی کند خواهد بود. 

در عوض ، آنها یک نمایه ایجاد می کنند یا به اصطلاح ایندکس می کنند که اساساً این روند را میانبر می کند. موتورهای جستجو با استفاده از فناوری مانند Hadoop مقدار زیادی از داده را خیلی سریع مدیریت و پرس و جو می کنند. جستجوی فهرست بسیار سریعتر از جستجوی کل پایگاه داده در هر زمان است.

 

 

الگوریتم گوگل چگونه سایت ها را شناسایی می کند ؟

 

 

هنگامی که بهینه سازی یا همان ایندکس انجام شد، گوگل نسخه ای از آن را گرفته و یک میانبر برای صفحه در فهرست قرار داده است. عالی است ، هر جستجوی شما در Google احتمالاً هزاران نتیجه دارد ، بنابراین اکنون گوگل باید تصمیم بگیرد که با چه نظمی نتایج را نمایش می دهد. 

این واقعاً در قلب سئو و سئو کار است که فاکتورهای تنظیم کننده برای دستکاری ترتیب نتایج را مشخص می کند. الگوریتم یک اصطلاح عمومی است که به معنی یک فرایند یا مجموعه قانون است که برای حل یک مسئله دنبال می شود. 

با مراجعه به گوگل ، این مجموعه معیارهای وزنی است که ترتیب رتبه بندی آنها در صفحه را تعیین می کند. الگوریتم گوگل رمانند گذشته ناشناخته نیست و عوامل فردی و معیارهایی که از آن ساخته شده است کاملاً مستند است. 

ما می دانیم که همه معیارهای اصلی درون صفحه ای و خارج از صفحه چیست. نکته مهم در درک وزن یا همبستگی بین آنها است.

 

 

معیار اول URL است. کلمات کلیدی ممکن است در URL نشان داده شود ، مانند: www.recipes.com/chocolate-cake

 

 

معیار دوم بکلینک ها هستند.البته باید دقت داشته باشید که اگر کلمه کلیدی در URL نمایش داده شود انتظار می رود که در بک لینک ها هم نمایش داده شوند.

 

 

تمام فاکتورهای مختلفی که گوگل بررسی می کند روی یکدیگر تأثیر می گذارند. هر یک ممکن است ارزش کم و بیش داشته باشد (در وزن دهی) و رابطه بین آنها دائماً تغییر می کند.

 گوگل هر ساله صدها به روزرسانی را انجام می دهد و مرتباً این کار در الگوریتم گوگل انجام می شود. معمولاً این رابطه و وزن دهی است که بیش از خود معیارها تغییر می کند.

امیدوارم اطلاعات مفیدی در مورد الگوریتم گوگل به شما داده باشم.

کارشناسان ما تخصص خوبی در الگوریتم گوگل دارند و برای حضور موفق شما در دیجیتال مارکتینگ همیشه در کنار شما حضور خواهند داشت.

در مطالب آینده بیشتر از الگوریتم گوگل برای شما خواهم نوشت.

 

 

دیجیتال مارکتینگ الگوریتم گوگل سئو

 

 

با برترین اپراتور هوش مصنوعی ایران همراه باشید

شرکت طراحی سایت چیست

شرکت طراحی سایت چیست

 

شرکت طراحی سایت

 

 

در این مطلب میخوام به طور مختصر توضیحی در مورد شرکت طراحی سایت به شما بدهم؟

شاید بگویید شرکت طراحی سایت چه مدل شرکتی است!!!

احتمالا نمی دانید که در جامعه شرکت هایی هستند که به صورت تخصصی طراحی سایت می کنند. 

شاید به نظر کار این شرکت ها چندان دشوار و عجیب به نظر نرسد اما اینطور نیست. 

حقیقت این است که اکثرا افراد درک درستی از سایت و مسائلی که در طراحی سایت وجود دارند، ندارند بنابراین ما در این مقاله سعی می کنیم که به تعدادی از سوالات متئاول حول این زمینه پاسخ دهیم. 

ابتدا باید بدانید کهاین شرکت ها کلیه کارهای ایجاد یک سایت حرفه ای و عملکرد روان آن را انجام می دهد ، در حالی که به شما امکان می دهد تمرکز خود را بر روی تجارت خود بگذارید.

 

 

دیجیتال مارکتینگ خرید و فروش دامین دامنه طراحی سایت وبلاگ سایت وردپرس چیست و شیوه های نوین

 

برای طراحی سایت با دپارتمان طراحی سایت ویرا سگال کارو در تماس باشید

 

 

طراحی سایت چیست

 

 

طراحی سایت شامل مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری سایت ها است. شاخه های مختلف آن شامل طراحی گرافیک، طراحی رابط کاربر (طراحی UI) ؛ کد نویسی، از جمله کد استاندارد و نرم افزار اختصاصی ؛ طراحی تجربه کاربر (طراحی UX) ؛ و بهینه سازی موتور جستجو است. 

اغلب افراد زیادی در تیم هایی کار می کنند که جنبه های مختلف فرایند طراحی را پوشش می دهند ، اگرچه برخی از طراحان همه این شاخه ها را پوشش می دهند. 

اصطلاح “طراحی سایت” به طور معمول برای توصیف روند طراحی مربوط به طراحی سمت مشتریبه کار می رود. طراحی وب تا حدودی با مهندسی وب در گستره وسیعتر توسعه وب همپوشانی دارد.

 

 

شرکت طراحی سایت از چه تکنولوژی استفاده می کند؟

 

 

طراحان وب بسته به اینکه در کدام بخش از فرایند تولید در شرکت طراحی سایت درگیر شده اند از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند. این ابزارها با گذشت زمان توسط استانداردها و نرم افزارهای جدیدتر به روز می شوند اما اصول پشت سر آنها یکسان است. 

طراحان وب از ویرایشگرهای گرافیکی بردار و شطرنجی برای ایجاد تصاویر یا قالب های نمونه اولیه در قالب وب استفاده می کنند. 

فن آوری های مورد استفاده برای ایجاد سایت ها شامل استانداردهای W3C مانند HTML و CSS هستند که می توانند توسط نرم افزار ویرایش WYSIWYG به صورت دستی کد شوند یا تولید شوند.

 ابزارهای دیگری که ممکن است طراحان وب استفاده کنند شامل اعتبار سنجی مارک و سایر ابزارهای آزمایش برای قابلیت استفاده و دسترسی برای اطمینان از اینکه سایت هایشان از دستورالعمل های دسترسی به وب برخوردار هستند ، می باشند.

 

 

خدمات یک شرکت طراحی سایت خوب باید چگونه باشد ؟

 

 

به عنوان یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در زمینه طراحی سایت ، باید در زمینه طراحی وب راه حل کاملی برای خدمات شما ارائه دهند. از طراحی تا توسعه تا نگهداری ، آنها باید هر آنچه شرکت شما برای راه اندازی و نگهداری سایت نیاز دارد را ارائه دهند.

 

 

طراحی سایت سفارشی

 

 

یک شرکت طراحی سایت خوب باید یک طراحی منحصر به فرد برای شما ارائه دهد و از قالب های آماده برای سیات ها استفاده نکند. 

وب سایت های ساخته شده سفارشی با یک فرآیند خلاقانه شروع می شوند تا بفهمند چه کسی مخاطب شما است ، به چه کسی می خواهید دسترسی پیدا کنید ، به کدام عملکرد وب سایت نیاز دارید و چگونه می خواهید در اینترنت کار کنید.

 

 

طراحی سئو دوستانه

 

 

در یک شرکت طراحی سایت خوب ایجاد یک طراحی سئو دوستانه به معنای این است که گوگل و سایر موتورهای جستجو می توانند صفحه سایت شما را به طور موثر جستجو کنند ، محتوا را به طور موثر تفسیر کرده و در پایگاه داده خود فهرست بندی کنند.

 پس از نمایه سازی ، آنها می توانند با توجه به موضوعاتی که جستجو می شود، مرتبط ترین و با ارزش ترین صفحات وب را در اختیار کاربران خود قرار دهند. بنابراین بسیار مهم است که طراحی سایت شما دوستانه باشد.

 

 

طراحی تعاملی یا واکنشگرا

 

 

افراد با طیف وسیعی از دستگاه ها ، از رایانه رومیزی گرفته تا تلفن های هوشمند ، به مرور اینترنت می پردازند بنابراین داشتن یک سایت واکنشگرا را ضروری می کنند. 

سایت های واکنشگرا یا تعاملی سایت هایی هستند که بر روی تمامی دستگاه ها درست و منظم نشان داده می شوند و تمامی کاربر ها می توانند با هر دستگاهی از آن استفاده می کنند.

 

 

دیجیتال مارکتینگ خرید و فروش دامین دامنه طراحی سایت وبلاگ سایت وردپرس چیست و شیوه های نوین

 

برای طراحی سایت با ویرا سگال کارو در تماس باشید

هاستینگ ویرا سگال کارو آماده سرویس دهی  به شما عزیزان است

 

 

با شرکت هوش مصنوعی ویرا سگال کارو همراه باشید