هوش مصنوعی خانه

معرفی اپلیکیشن هوش مصنوعی خانه توسط شرکت هوش مصنوعی وبرا سگال کارو

هوش مصنوعی خانه

معرفی اپلیکیشن هوش مصنوعی خانه توسط شرکت هوش مصنوعی وبرا سگال کارو

خرید سورس کد : درست یا اشتباه ؟

خرید سورس کد : درست یا اشتباه ؟




آیا خرید سورس کد کار درستی است یا یک تصمیم اشتباه است ؟ در علوم کامپیوتر، سورس کد ، مجموعه ای از کد ها است که با یا بدون نظر است که با استفاده از یک زبان برنامه نویسی قابل خواندن توسط انسان ، معمولاً به صورت متن ساده ، نوشته شده است. سورس کد یک برنامه به ویژه برای تسهیل کار برنامه نویسان رایانه طراحی شده است که اکثر اقدامات را توسط رایانه با نوشتن سورس کد مشخص می کنند. سورس کد غالباً توسط یک اسمبلر یا کامپایلر به کد ماشین باینری تبدیل می شود که می تواند توسط رایانه اجرا شود. کد ماشین ممکن است بعداً برای اجرا ذخیره شود. متناوباً ، سورس کد ممکن است تفسیر شود و بنابراین بلافاصله اجرا شود.

ردیاب مکان سامسونگ خرید سورس کد

آیا خرید سورس کد کار درستی است ؟

وقتی شما برای خریدن سورس کد اقدام می کنید و از کد های باز یا به اصطلاح Open Source Code استفاده نمی کنید. به دنبال یک برنامه هستنید که به درستی کار کند اما به یاد داشته باشید که خرید آن به معنی این نیست که شما دیگر نیاز به بهینه سازی آن ندارید. در واقع شما عملکرد اصلی یک برنامه را در اختیار دارید اما برای اینکه بتوانید به درستی از آن استفاده کنید و برنامه مطابق خواسته های خودتان باشد باید به برنامه نویسی مصلط باشید. استفاده از سورس کد باعث می شود که شما در زمان صرفه جویی کنید ولی از طرفی امکان دارد که از نظر خاص بودن به پروژه شما لطمه وارد شود. اما به طور کلی بسیاری از برنامه نویسان از این راهکار استفاده می کنند.

مزایا و معایب برنامه های اپن سورس

مزایای اپن سورس یا منبع باز بسیار زیاد است و در سالهای اخیر محبوبیت زیادی در زمینه IT کسب کرده است. این عمدتا به این دلیل است که یکی از بزرگترین مزایای نرم افزار منبع باز استفاده رایگان از آن است.البته همانطور که توسط یک جامعه غیرانتفاعی توسعه یافته است ، معایبی نیز دارد. نرم افزار منبع باز برای استفاده ، توزیع و اصلاح رایگان است. ایتفاده از این کد ها هزینه کمتری دارد و در بیشتر موارد این تنها کسری از هزینه های مشابه آنها است. نرم افزار منبع آزاد از امنیت بیشتری برخوردار است زیرا کد برای همه قابل دسترسی است. هر کسی می تواند اشکالات را پیدا کند و کاربران لازم نیست منتظر نسخه بعدی باشند. این واقعیت که به طور مداوم توسط یک جامعه بزرگ مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد ، کدی امن و پایدار تولید می کند. اپن سورس کد ها وابسته به شرکت یا نویسنده ای آن یست که در ابتدا آن را ایجاد کرده است. حتی اگر این شرکت یا فرد دست از کار بکشد ، کد همچنان وجود دارد و توسط کاربران آن توسعه می یابد. همچنین ، از استانداردهای باز قابل دسترسی برای همه استفاده می کند. بنابراین ، این یک مشکل از قالب های ناسازگار است که در نرم افزار اختصاصی وجود ندارد. عیب اصلی نرم افزار منبع باز ، پیچیدگی استفاده از آن است. سیستم عامل های منبع باز مانند لینوکس را نمی توان در یک روز آموخت. قبل از اینکه بتوانید بر آنها مسلط شوید ، احتمالاً نیاز به آموزش دارند. برای سهولت کار ممکن است لازم باشد فردی آموزش دیده استخدام کنید ، اما این کار هزینه های اضافی را متحمل می شود.تصمیم گیری در مورد پذیرش نرم افزار منبع باز نباید فقط بر اساس هزینه پایین انجام شود. این مستلزم تجزیه و تحلیل و درک دقیق نیازها قبل از استفاده از کد های منبع باز برای استفاده کامل از مزایای آن است.

ردیاب مکان سامسونگ خرید سورس کد



هوش مصنوعی و یادگیری ماشین هنر را متحول میکنند

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین هنر را متحول میکنند





هوش مصنوعی و یادگیری ماشین انقلابی در صنایع ، بازارها و خدمات مختلف ایجاد می کند. با این وجود صنایع خلاق و دنیای هنر هنوز نتوانسته اند از پتانسیل کامل این فناوری استفاده کنند. با این حال ، دو کارآفرین شیلیایی بستری را ابداع کردند تا استفاده از هوش منصوعی  را در این صنعت پیش می برند. با استفاده از آخرین فن آوری ، آنها به سازندگان ، فیلمسازان آماتور ، هنرمندان تجسمی ، حتی صنعت فیلم و موسیقی اجازه می دهند تا از الگوریتم های هوش مصنوعی در کارهای خود استفاده کنند. نام این نرم افزارRunway است ، بستری که یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی را با دنیای هنر و خلاقیت ادغام می کند.

تلفیق هنر با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ایده چه کسانی بود؟

Runway در پایان سال 2018 توسط کریستوبال والنزوئلا،  ، آلخاندرو ماتمالا و آنستاسیس گرمانیدیس تاسیس شد ، آنها  این پروژه را به عنوان تز در دانشگاه NYU جایی که با هم آشنا شدند  ایجاد کردند.سازندگان این پلتفرم را بخشی از نسل جدید ابزارهای خلاقانه تعریف می کنند. اگر چند دهه پیش فتوشاپ و اّدوب انقلابی در بازار هنر و خلاقیت ایجاد کردند ، Runway برای سالهای آینده به دنبال ایجاد اینچنین تحولی در کار های هنری و خلاقانه است. در این حالت ، ادعا این استارت آپ این است که آنها با نرم افزار خود در فضای ابری می توانند “محتوای مصنوعی” را توسعه دهند ، یعنی به طور خودکار محتوای سمعی و بصری را با الگوریتم های هوش مصنوعی تولید ، اصلاح و ویرایش کنند. والنزوئلا  گفت: “ما به تولید محتوای سمعی و بصری به همان روشی که دهه ها انجام داده ایم ادامه می دهیم و این روند را بی مورد کند ، گران و دشوار می کند. با الگوریتم های هوش مصنوعی هرکسی می تواند در عرض چند ثانیه انیمیشن های بسیار واقعی ایجاد کند و آنها را به طور خودکار ویرایش کند. چیزی که فقط هالیوود یا شرکتهای بزرگ تولیدی و جلوه های ویژه تاکنون توانسته اند این کار را انجام دهند “. در همان زمان ، Runway امکان کوتاه کردن زمان توسعه ، علاوه بر دموکراتیک سازی دسترسی به این فناوری را برای بیشترین سازندگان فراهم می کند. کریستوبال توضیح می دهد: “این فناوری ها به طور بنیادی نحوه تولید محتوا را تغییر می دهند زیرا الگوریتم ها از قبل قادر به تولید تصاویر ، متن ، فیلم و صدا به روشی فوق واقع گرایانه هستند”. که آلخاندرو اضافه می کند “اگر این ابزارها را در دست افرادی قرار دهیم که قبلاً به آنها دسترسی نداشته اند ، آنها به فکر روشهای جدیدی برای تولید هنر ، تولید محتوا و داستان گویی خواهند بود”.

توجه صنعت و سرمایه گذاران به این فناوری

تأثیر این سیستم عامل از زمانی آغاز شد که آنها توئیتی را منتشر کردند و در آن پرسیدند که چه تعداد از مردم از ابزاری مانند آنچه که این تیم در ذهن داشتند استفاده می کنند. در کمتر از 48 ساعت ، آنها از طرف مهندسان فیس بوک ، گوگل ، دانشگاه ها و حتی رسانه ها پاسخ دریافت کردند، که نشان می دارد همه مخاطبان امکان استفاده از یک ابزار خلاقانه برای اشغال الگوریتم های هوش مصنوعی را بسیار جالب می دانند. بلافاصله پس از این ، آنها این شرکت را ایجاد کردند و تا کنون رو به جلو حرکت کردند. مسیری که آنها طی کرده اند بسیار سریع بوده است. در نتیجه کارشان ، آنها توانستند از صندوق های مختلف سرمایه گذاری، سرمایه کسب کنند. در همان سالی که آنها Runway را ایجاد کردند ، آنها یک دور سرمایه گذاری 2 میلیون دلاری را با سرمایه های ایالات متحده متخصص در زمینه راه اندازی تحقیقات فناوری به پایان رساندند:. همچنین در سطح عملی ، آنها پروژه های مهمی مانند همکاری با New Balance برای طراحی کفش را انجام داده اند. همچنین نرم افزاری تولید کردند که گروه راک YACHT با آن بخشی از محتوای سمعی و بصری آخرین آلبوم خود را ایجاد کرده است و  نامزد دریافت جایزه گرمی شدند. آنها در ایجاد فیلم های کوتاه تولید شده توسط IA کار کردند و حتی در حال حاضر با هنرمندان تجسمی و هنر هفتم همکاری می کنند. همراه با این ، پاسخ نرمافزار ابری نیز از سوی دنیای آکادمیک آمده است ، که باعث شده آنها با دانشگاه های مختلف ایالات متحده مانند NYU ، MIT و UCLA همکاری کنند. در حالی که در شیلی از این نرم افزار در دانشگاه آدولفو ایبانس ، دانشگاه د لاس آمریکاس ، و دانشگاه کتاب مقدس Pontificia استفاده شده است.


سایت آژانس مسافرتی لزوم صنعت گردشگری

سایت آژانس مسافرتی لزوم صنعت گردشگری





پیش از این ، هر آژانس مسافرتی می توانست کاملاً آفلاین کار کند. در حال حاضر ، با پیشرفت روندهای پیشرفته فناوری ، هیچ آژانس مسافرتی بدون حضور آنلاین نمی تواند یک موفقیت کسب کند. احتمالاً این دلیل پر شدن اینترنت از وب سایت های مسافرتی است. با این حال ، همه آنها خدمات مفید و قابل اعتمادی ارائه نمی دهند. آیا می دانید بهترین وب سایت های گردشگری به بازدیدکنندگان سایت چه قابلیت هایی را ارائه می دهند. ما در مورد ویژگی های بهترین وب سایت های مسافرتی بحث خواهیم کرد و اهمیت آنها را در رشد تجارت گردشگری را خواهیم گفت.

سایت ورد چیست پرس طراحی وبسایت و شیوه های نوین

داشتن سایت آژانس مسافرتی چه ویژگی هایی را به کار شما می دهد ؟

اعتبار

اولین ویژگی که یک وبسایت به کار شما می دهد اعتبار است. امروزه مردم از تحقیق خسته شده اند. اگر کسی به هر محصول یا خدمتی نیاز داشته باشد، به راحتی در اینترنت جستجو می کند. با پیدا کردن وبسایت شرکت مورد نظر شروع به تحلیل خدمات و محصولات آن شرکت می کنند. در غیر این صورت ، آنها فکر می کنند ، “این شرکت حتی یک وب سایت ندارد. پس چرا باید به آنها اعتماد کنم؟ ” وب سایت شما چهره تجارت شما در دنیای دیجیتال است. به بازدید و کنندگان شما کمک می کند تا در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنند. در نتیجه ، آنها به شما اعتماد می کنند.

شخصی سازی برند

یک وب سایت به شما فرصتی می دهد تا برند خود را شخصی سازی کرده و خود را به روشی که ترجیح می دهید به مخاطب معرفی کنید. در این محیط شما خدمات خود و هر اطلاعاتی که مسافران می خواهند در سیستم عامل های مختلف یا رسانه های اجتماعی بدست آورند را به اشتراک نمی گذارید. در واقع شما یک پورتال کامل دارید که همه چیز در مورد مارک و خدمات شما است را ارائه می دهید و همه ماجرا این نیست: بازدید کنندگان وب سایت شما مشتریان بالقوه شما هستند و شما با شخصی سازی نام تجاری خود مشتریان جدیدی را درگیر می کنید.

به اشتراک گذاری دانش

بهترین سایت های سفر شامل یک بخش وبلاگ هستند که در آن اطلاعات مورد نیاز مسافران را ارائه می دهند. این محتوا ممکن است به اطلاعات مربوط به مکانهای دیدنی ، آثار تاریخی و فرهنگی ، جاذبه های گردشگری اشاره داشته باشد و یا ممکن است در مورد مکان های تفریحی ، سنت ها ، غذاهای ملی و بسیاری از نکاتی که مسافر دوست دارد در نظر بگیرید صحبت کند. همچنین ممکن است برخی از مقالات وبلاگ در مورد نکات و راخکار هایی باشد که سفر مسافران را راحت تر کند.

تاثیر بصری

محتوای بصری مانند عکس ها و فیلم ها بیشتر از متن ها جلب توجه می کنند و معانی را انتقال می دهند. تصاویری که در وب سایت تعاملی خود معرفی می کنید ، علاقه کاربران شما را برمی انگیزد. آنها می بینند که شما چقدر مکان های جذابی را ارائه می دهید و تمایل به بازدید از آنها را در مخاطب خود شکل می دهید. با این حال ، محتوای بصری تأثیر مثبتی بر کیفیت و ظاهر وب سایت شما دارد.

نظرات مشتری

یکی دیگر از مزایای بهترین سایت های مسافرتی ، بخش بررسی مشتری است. افراد بیش از خود شرکت، به دیگر مشتریان که تجربه کار با یک شرکت را دارند اعتماد می کنند. این افراد که قبلاً از خدمات شما استفاده کرده اند ، نظرات خود را به اشتراک می گذارند و دیگران را نیز مطلع می کنند. این نظرات به متقاعد کردن مردم و بدست آوردن مشتریان وفادارتر کمک می کند.

موتور رزرو آنلاین

مهم نیست آژانس های کوچک یا بزرگ ، مدیریت تورم دردناک است. با این حال ، به دلیل سیستم مدیریت رزرو ما ، شما این فرصت را دارید که رزروهای خود را کنترل کنید. قسمت رزرو آنلاین به کاربران شما امکان رزرو آنلاین از قبل را می دهد. نیازی نیست که با سیستم عامل های دیگر رزرو کنید اما یک موتور رزرو را در نرم افزار خود قرار دهید که ارائه می دهد:

جستجوی تعاملی
فیلتر کردن
ویرایش آسان
. تقویم رزرواسیون

شبکه همسفر

به قوا معروف یک دست صدا ندارد ! یک تجارت مسافرتی با همکاری با سایر شرکت ها و خدمات از طریق بستر وب سایت ، سطح موفقیت خود را افزایش می دهد. اگر قصد همکاری با آژانس های مسافرتی خارجی را دارید ، شبکه همسفر بسیار ضروری است. تصور کنید که مشتریان آژانس مسافرتی خارج از کشور به یکی از تورهای شما علاقه مند هستند. بنابراین ، شبکه شما به یک پل همکاری تبدیل می شود. شرکت همسفر شما ، با در نظر گرفتن تقویم در دسترس بودن و اطلاعات بیشتر ، به شبکه و تورهای مسافرتی، مشتریان خود را تامین می کند و دسترسی مطمئنیتری نیز خواهد داشت.

دسترسی

وب سایت های مسافرتی برتر ممکن است به عنوان بسترهای بازاریابی آژانس های مسافرتی در نظر گرفته شوند. این مکانی است که شما خدمات خود را ارائه می دهید و از طریق محتوای هیجان انگیز بازدیدکنندگان خود را جذب می کنید. طراحی وب سایت مسافرتی شما باید پاسخگو ، کاربر پسند و استفاده از آن بسیار آسان باشد. خدمات پشتیبانی به کاربران امکان می دهد صفحات خود را به روز کنند ، نسبت به فن آوری های جدید واکنش نشان دهند و بدون هیچ زمینه فناوری اطلاعات ، تغییرات عملی ایجاد کنند.

ارتقا فروش

وب سایت های آژانس مسافرتی منبع خوبی برای اطلاعات مسافران است. محتوای قابل اعتماد شما ممکن است نکته مهمی برای بازدید کنندگان وب سایت آژانس مسافرتی شما باشد. مهمترین مزیت یک وب سایت مسافرتی این است که به شما فرصتی می دهد تا بسته های تور را ارائه دهید و آنها را از سیستم عامل خود بفروشید.

تمامی این موارد باعث می شود که شما مخاطب و در نتسجه مشتریان وفادار زیادی داشته باشید و هر روز نیز به تعدارد آنها اضافه خواهد شد . در نتیجه کسب و کار شما رونق روز افزونی را خواهد داشت


با ویرا سگال کارو همراه باشید

یادگیری ماشین در زندگی روزمره

یادگیری ماشین در زندگی روزمره





 به لطف پیشرفت های انجام شده در قدرت محاسباتی و برنامه های یادگیری ماشین ، انسانها واقعاً در یک انقلاب جهانی فناوری زندگی می کنند. دو دهه اول قرن 21 شاهد پیشرفتهای چشمگیری در تحقیقات هوش مصنوعی (AI) بوده ایم. ثابت شده است که یادگیری ماشینی یکی از موفق ترین و گسترده ترین کاربردهای فناوری است که دامنه وسیعی از صنایع را تحت تأثیر قرار داده و میلیاردها کاربر را هر روز تحت تأثیر قرار می دهد. یادگیری ماشین زیرمجموعه ای از هوش مصنوعی است که شامل مطالعه و استفاده از الگوریتم ها و مدل های آماری برای سیستم های رایانه ای برای انجام کارهای خاص بدون تعامل انسان است. استفاده از یادگیری ماشینی دریچه ای را برای فناوری های آینده گرایانه باز می کند که مردم در زندگی روزمره خود از آن استفاده می کنند.

مواردی که در زندگی روزمره از یادگیری ماشین استفاده می کنیم

دستیار صوتی

دستیارهای صوتی در حال حاضر در همه جا حضور دارند. دستیارهای صوتی مشهوری مانند Apple’s Siri ، Google Assistant ، Amazon’s Alexa و … راه را برای بخشی از مکالمه عمومی افراد هموار می کنند. الگوریتم یادگیری ماشین در پشت همه این دستیارهای صوتی کار می کند تا گفتار را با استفاده از پردازش زبان طبیعی (NLP) تشخیص دهد. سپس ، گفتار را با استفاده از یادگیری ماشین به اعداد تبدیل کرده و بر این اساس پاسخی را تنظیم می کند. همچنین از NLP برای ترجمه اطلاعات غیر قانونی لغات در قراردادها به زبان ساده برای تهیه اطلاعات استفاده می شود. محققان انتظار دارند با پیشرفت تکنیک های یادگیری ماشین ، این فناوری در آینده هوشمندانه تر شود.

بازاریابی شخصی سازی شده

فناوری در سیستم بازاریابی در حال بدست آوردن جایگاه خود است. با استفاده از ویژگی های یادگیری ماشینی ، صنعت بازاریابی مشتریان را بر اساس داده های رفتاری و مشخص تقسیم می کند. سیستم عامل های تبلیغات دیجیتال به بازاریابان اجازه می دهد تا بر روی مجموعه مخاطبان با تأثیر محصول مرتبط تمرکز کنند. آنها نیازهای مشتری را درک می کنند و بر این اساس با تبلیغات بهتر اقدام به فروش کالا و خدمت می کنند.

تشخیص کلاهبرداری

شرکت های بزرگی که درگیر تعاملات مالی و بانکی هستند از یادگیری ماشینی برای کشف تقلب و کلاهبرداری استفاده می کنند. این امر به شرکت ها کمک می کند تا مصرف کنندگان را در امان نگه دارند. یادگیری ماشینی همچنین می تواند برای شرکتهایی که معاملات کارت اعتباری را انجام می دهند ارزشمند باشد. این فناوری برای پرچم گذاری معاملات که براساس قوانین خاص  و بر طبق قوانین شرکت جعلی است ، آموزش دیده است. با شناسایی چنین امور بعد می توان جلوی گرفتار شدن شرکت ها در برابر ضرر بزرگ را گرفت. علاوه بر این ، یک شرکت همچنین می تواند با چشم انداز رقابتی و وفاداری مصرف کننده خود ، اطلاعات کسب کند و فروش یا تقاضا را در زمان واقعی با یادگیری ماشین پیش بینی کند.

اتومبیل های خودران

اتومبیل های خودران یکی از فن آوری های جذاب در زندگی روزمره امروزه است که در آن یادگیری ماشین در سطح بالایی استفاده می شود. زیبایی اتومبیل های خودران این است که از هر سه جنبه اصلی یادگیری ماشین یعنی یادگیری نظارت شده ، بدون نظارت و تقویتی در کل طراحی ماشین استفاده می شود. اتومبیل های هوشمند از ویژگی های یادگیری ماشین مانند تشخیص اشیا اطراف ماشین ، یافتن فاصله با ماشین جلویی ، محل روسازی و سیگنال ترافیک ، ارزیابی وضعیت راننده و طبقه بندی صحنه استفاده می کنند. یادگیری ماشینی همچنین می تواند در مورد شرایط جاده و ترافیک در زمان واقعی به راننده مشاوره دهد.

بهینه سازی حمل و نقل

شرکت هایی که برای ایجاد اعتماد بیشتر به صنعت حمل و نقل کار می کنند یادگیری ماشینی را به عنوان منبع اصلی برای کار خود انتخاب می کنند. برنامه های پر مصرفی مانند Uber ، Lyft ، Ola و غیره در بسیاری از محصولات خود از برنامه ریزی مسیرهای بهینه تا تعیین قیمت ها از یادگیری ماشین استفاده می کنند. قیمت پویا در سفر ، هزینه مسافر را با تغییر شرایط بازار تنظیم می کند. قیمت ها بسته به عواملی مانند زمان ، مکان ، آب و هوا ، تقاضای مشتری و غیره متفاوت است. یادگیری ماشین همچنین به رانندگان کمک می کند تا بهترین مسیر را برای رسیدن مسافران از نقطه A به B پیدا کنند.

پیش بینی رفتار

سازمان ها می توانند از مدل های یادگیری ماشینی برای پیش بینی رفتار مشتری بر اساس داده های گذشته وی استفاده کنند. شرکت ها به دنبال صحبت با مردم در شبکه های اجتماعی می باشند  و سپس افرادی را که در جستجوی محصول یا خدمات داده شده هستند ، شناسایی می کنند. به عنوان مثال ، Zappos از تجزیه و تحلیل و یادگیری ماشین برای کمک به ارائه اندازه گیری شخصی و نتیجه جستجو برای مشتریان و همچنین مدل های رفتار پیش بینی کننده استفاده می کند.

مراقبت های بهداشتی

ارزش یادگیری ماشینی در مراقبت های بهداشتی در توانایی آن در پردازش مجموعه داده های عظیم فراتر از توانمندی انسان است و همچنین  تجزیه و تحلیل این داده ها را به بینش بالینی قابل اعتماد تبدیل می کند که به پزشکان در درمان کمک می کند. یادگیری ماشینی در برنامه ریزی و ارائه مراقبت کمک می کند ، در نهایت منجر به نتایج بهتر ، هزینه های کمتر مراقبت و افزایش رضایت بیمار می شود. با کمک رایانه (CAD) ، یک برنامه یادگیری ماشینی نیز می تواند برای بررسی اسکن ماموگرافی زنان در پیش بینی سرطان مورد استفاده قرار بگیرد.

خودکارسازی فرایندها

اتوماسیون فرآیند هوشمند (IPA) محصول همگرایی هوش مصنوعی و فناوری های مرتبط از جمله دید رایانه ، اتوماسیون شناختی و یادگیری ماشینی است. با گردآوری این فناوری ها در یک فرآیند واحد ، شرکت ها امکان اتوماسیون غنی تری را پیدا می کنند و قفل هر ارزش تجاری را برای شرکت باز می کنند. از الگوریتم یادگیری ماشین می توان در اتوماسیون ارزیابی ریسک بیمه بدون خطا از کار دستی ورود اطلاعات استفاده کرد.

چت بات ها

یادگیری ماشینی با استفاده از چت بات های گفتگویی که به درخواست های مشتری پاسخ مربوطه را می دهند ، به پشتیبانی مشتری کمک می کند. با استفاده از مفاهیم پردازش زبان طبیعی (NLP) و تجزیه و تحلیل احساسات ، الگوریتم های یادگیری ماشین قادر به درک نیاز مشتری و لحن گفتن آنها هستند. سپس سیستم درخواست را به شخص پشتیبانی کننده مناسب مشتری هدایت می کند.

حفاظت فیزیکی

یادگیری ماشینی نقشی محوری در تأمین امنیت در اجتماعات بزرگ دارد. این فناوری یک دارایی برای کمک به جلوگیری از هشدارهای جعلی و مشکل هایی را فراهم می کند که ممکن است در محافل انسانی در رویدادهای بزرگ عمومی از امنیت بی بهره باشند. به عنوان مثال ، Evolv Technology ادعا می کند که یک سیستم امنیتی فیزیکی ارائه می دهد که 600 تا 900 نفر را در هر ساعت برای راهپیمایی ها  نمایش می دهد.

سئو بهینه سازی کد نیاز دارد

سئو بهینه سازی کد نیاز دارد



در بسیاری از مقالات در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) طوری صحبت می شود که انگار یک موضوع ساده است. در حقیقت ، کد گذاری برای سئو بسیار حیاتی است ، اما به زمان و مهارت نیاز دارد. با این حال ، ما عمداً از کلمه “مهارت” برای توصیف این فرآیند استفاده می کنیم ، زیرا کاملاً قابل آموزش است و اجرای آن کار خارق العاده ای نیست. بیشتر مطالبی که با موضوع سئو مطالعه می کنید مربوط به تکنیک های داخل صفحه است. این شامل تغییر گزینه های وب سایت با استفاده از یک افزونه backend مانند Yoast SEO یا The SEO Framework است. به این ترتیب ، شما اغلب توصیه هایی مانند این را در اینترنت می بینید که برای تصاویر خود از “متن alt” مناسب استفاده کنید. پست های خود را حول یک کلمه کلیدی با تمرکز قوی بسازید و پاراگراف های خود را به صورت انبوه ننویسید و از عناوین زیادی استفاده کنید.

تفاوت سئو کلاه سفید و سیاه

بهینه سازی کد چه تاثیری بر روی سئو دارد ؟

تمامی این دستور العمل ها بسیار کاربردی هستند اما فقط هنگامی قابل استفاده هستند که بتوانید کد نویسی سایت را به درستی انجام دهید در واقع اولین کاری که برای سئو کردن انجام می دهید کد نویسی متناسب است. اگر همه کارهایی که هنگام تولید محتوا انجام می دهید درست باشد اما سایت از نظر کد نویسی ضعیف باشد، در واقع هیچ پیشرفتی در سایت شما حاصل نمی شود و تولید محتوای خوب شما بیهوده بوده است. رایانه ها برای تجزیه کد شما به فضای سفید نیاز ندارند اما باید بتوانند منطق شما را دنبال کنند. همانطور که کوچک سازی یک راه عالی برای بهبود SEO بدون تأثیر بر خوانایی کامپیوتر است ، نوشتن کدهای قابل فهم و قابل خواندن توسط انسان نیز این خاصیت را دارد.

کدام سایت ها برای ربات های متور جستجو مناسب است ؟

قبل از اینکه از کد بهینه استفاده کنید باید بدانید که این دسته از کد ها چگونه هستند ؟ برای اینکه یک نمونه خوب ببینید می توانید در صفحه سرچ گوگل بر روی فلش کنار URL کلیک کنید و از گزینه cached استفاده کنید تا ببینید این گونه کد ها چگونه هستند. در این گزینه دو حالت سایت را به شما نسان می دهد یا به صورت متنی و یا به صورت سورس کد.

اگر به سورس کد در هر صفحه وب نگاه کنید ، چیزی شبیه به عکس زیر را خواهید دید.سورس کد ترسناک نیست. این فقط کدی است که مرورگرهای وب “می خوانند” تا بدانند چگونه محتوای یک صفحه وب را نشان می دهند. گوگل و سایر موتورهای جستجو کد منبع شما را می خوانند تا بفهمند سایت شما چیست.

مورد بعدی برچسب عنوان یا Title Tag می باشد در سورس کد این قسمت را با titlr نشان می دهد. به یاد داشته باشید که برای هر صفحع باید یم برچسب عنوان داشته باشید تا گوگل متوجه شود که این مطلب در مورد چه چیزی است. گوگل کمی تغییر را در این مورد آزمایش کرده است ، اما بیشتر اوقات آنها دقیقاً آنچه را که در برچسب عنوان شما است ، در صفحه موتور جستجو، جستجو می کنند ، ینا بر این این بخش بسیار مهم است شما همچنین باید کلمه کلیدی خود را در آن بگنجانید تا افرادی که آن کلمه را جستجو می کنند بر روی آن کلیک کنند. اما در این مورد مراقب باشید. نباید بر روی کلمات کلیدی وسواس داشته باشید. هر چه این کلمات طبیعی تر باشند باز خورد بهتری بر روی سایت شما ایجاد خواهند کرد. سعی کنید به صورت بسیار مختصر تمامیت مطلب موجود را بیان کنید. هرچه این مطالب به طور طبیعی تر نوشته شده باشد ، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم روی آن کلیک کنند.

کد بهینه سازی شده چه تاثیری بر روی سئو دارد ؟

هر چه کدی که می نویسید سبک تر باشد و صفحه وب شما را راحت تر نمایش دهد برای شما بهتر است. وقتی از دید یک کاربر به یک وبسایت نگاه می کنید انتظار دارید که کمترین زمان را برای نمایش صرف کنید. از عکس هایی که حجم بالا دارند استفاده نکنید و در حد امکان از ویژگی هایی استفاده نکنید که کد نویسی شما را سنگین کند. تمامی این اقدامات در مرحله اول قرار دارد سپس باید از تکنیک های تولید محتوا استفاده کنید تا بتوانید در رنک های بالای موتور جستوجو مانند گوگل قرار بگیرید.

تفاوت سئو کلاه سفید و سیاه

با ویرا سگال کارو همراه باشید